Deoarece textul reprezinta o mare parte a majoritatii site-urilor web, conceputul de site text este un lucru important pe care sa ne concentram. Puteti lucra la structura textului dvs. sau la stilul postarii dvs. In aceasta postare, ne vom concentra asupra unui alt aspect: scopul textului dvs. Este foarte important sa aveti aliatul de incredere in acest demers, iar impreuna cu echipa Data Vision puteti obtine texte pentru site ce va vor aduce multi vizitatori.

O multime de oameni uita sa-si formuleze corect scopul postarii sau articolului de pe blog. Dar daca nu definiti corect scopul textului dvs., ati putea pierde oportunitati valoroase. Nu ar trebui sa scrieti doar pentru a scrie, ci pentru ca aveti o idee despre ceea ce doriti sa stie sau sa faca publicul.
Putem distinge trei obiective principale pe care le poate avea un text site:
- Obiectivul dvs. ar putea fi sa informati oamenii.
- Un alt scop ar fi convingerea oamenilor. Vrei ca oamenii sa-ti cumpere produsele sau sa revina la site-ul tau.
- Scopul textului ar putea fi, de asemenea, sa creezedivertisment sau trezeasca amuzament. Ai putea scrie un text pentru a-ti face publicul sa rada sau sa-i miste. Aceste trei scopuri de text nu se exclud deloc reciproc. Un articol poate fi informativa și amuzant in acelasi timp.
Obiective de afaceri pe termen lung si scopul site textului
Compania dvs. sau site-ul dvs. web vor avea obiective de afaceri pe termen lung. Ar trebui sa va ganditi la aceste obiective de afaceri pe termen lung, determinand in acelasi timp scopul textului de pe site-ul dvs. web. Daca textele de pe site-ul dvs. web sunt in conformitate cu aceste obiective, acesta va va ajuta sa le atingeti.
Sa ne raportam la un exemplu. Pe site-ul DataVision se scriu adesea postari, in mare masura pentru a informa oamenii despre serviciile disponibile. Deci, scopul textului acestor postari este de a informa oamenii. Totusi, dorim ca oamenii sa devina vizitatori care vor reveni ulterior si care sa dobandeasca incredere in marca noastra. In cele din urma, scopul pe termen lung al postarilor noastre informative este de a castiga suficienta incredere pentru ca oamenii sa cumpere unul dintre serviciile noastre de copywriting, content writing etc.
In afara de a te gandi la modul in care obiectivul unui site text se reflecta in obiectivele dvs. de afaceri, luati în considerare, de asemenea, daca se aliniaza la motivele de cautare a persoanelor care va viziteaza postarea sau pagina. Oamenii care cauta informatii nu le place sa ajunga pe o pagina agresiv din punctul de vedere al capacitatii de convingere. In mod similar, daca oamenii vor sa cumpere ceva si sa ajunga pe una dintre paginile tale, dar nu este scris convingator, pierzi!